Ще 20 років тому, для стандартної школи, було абсолютно нормальним мати тільки кілька комп'ютерів в спеціальному комп'ютерному класі і учні того часу з нетерпінням чекали, коли настане той єдиний за тиждень урок, коли вони зможуть прийти в цей клас і доторкнутися до нових технологій.
Сьогодні сучасні діти ростуть в технологічно насиченому середовищі, де дуже висока швидкість обміну інформацією, де комп'ютер лише інструмент, де без персональних пристроїв (планшетів, смартфонів...) вже не цікаво проводити час. Ці технології все сильніше і сильніше прив'язують нас до себе, показуючи нові можливості і відкриваючи неймовірні перспективи для майбутнього.
Але, що робити з крейдяною дошкою? Вона до цих пір є базовим інструментом переважної більшості шкільних класів.
Чому школи не поспішають розлучатися з ними?
Пояснення цьому є - шкільна дошка настільки вдалий винахід для групової роботи, що замінити її на комп'ютер неможна, а модернізувати - потрібно.
Сьогодні класна дошка стала розумною, придбала інтерактивні властивості і може залучити до уроку навіть самого неуважного учня.
Всі стали називати таку дошку - SMART Board.
Все більше і більше шкіл по всьому світу впроваджують в навчальний процес інтерактивні технології SMART, щоб зробити навчання сучасним, цікавим і динамічним. Ось статистика: в США - більше 55%, Європі - понад 75%, Україні - менше 3% шкільних класів оснащені інтерактивними дошками SMART Board.
Інтерактивні технології SMART в навчальному процесі захоплюють дитину, так як збігаються з його розумінням отримання знань. Вони цікаві, практичні і схожі на реальний процес передачі та обміну інформацією, яким вони люблять користуватися поза школою. Пасивне навчання в класі з крейдяною дошкою, спирається на прослуховування лекцій, механічне запам'ятовування і відтворення інформації, малюнків або рівнянь. Діти постійно знаходяться перед вибором не на користь навчання або їм доводиться відмовлятися від важливих для себе речей.
В інтерактивному навчанні учня захоплює спільна робота і сучасні технології - класна робота на інтерактивній дошці SMART, можливість використовувати WiFi (Інтернет) і свої персональні пристрої (смартфони, планшети...), обмінюватися інформацією. Вся ця робота загострює навички критичного мислення і вчить дітей тому, як співпрацювати і успішно працювати в групах, як правильно досліджувати відкриті питання і як логічно приймати рішення.
Персональні мобільні пристрої перестають бути іграшкою на уроці SMART, а поступово стають одним з важливих інструментів спільної інтерактивної роботи. Тепер кожен учень може побачити свій смартфон в новому функціоналі, підключивши його до віртуальної класної SMART кімнати. Цей функціонал дозволяє учневі бути в процесі навчання не залежно від місця і часу, а викладачеві, який вірить в користь нових технологій, бути першим у їх застосуванні та бачити приголомшливі результати залученості дітей в навчальний процес.
Викладач допомагає учням усвідомити, що їх смартфони - це не тільки телефони та іграшки, а й потужні комп'ютери в їх кишенях, які можна і потрібно використовувати для своєї освіти.
Ось кілька простих прикладів, як можна використовувати смартфони під час уроків:
1) Ставити запитання вчителю. Діти, часто не задають питання своєму вчителю, так як соромляться або бояться виглядати нерозумно перед усім класом. Дайте їм можливість зробити це в електронному вигляді;
2) Записувати на диктофон смартфона свої спостереження або робити нотатки в електронний блокнот - перебуваючи на вулиці, в лабораторії, під час екскурсій... Це захопливо, і вчитель позбавить себе від вирішення проблем через відсутність паперу або забутих ручок;
3) Робити фотографії записів вчителя. Це лише ще один інструмент конспектування і доступу до інформації, який учні із задоволенням будуть використовувати на своїх уроках.
4) Створюйте тимчасові спільноти в Google+ для обговорення тем уроку. Таке використання сматфонів на рівні старшокласників. Тепер вчитель впевнений, що тема буде засвоєна всіма.
5) Відповідайте на тестові питання. Це спільна робота через додатки для смартфонів. Завантажте програму SMART Response на свій смартфон і використовуйте його як інтерактивний пульт для відповідей на електронні запитання вчителя. Після опитування, вчитель може вивести результати у вигляді графіків на інтерактивну дошку або екран.
Через залучення дітей в навчальний процес зі своїми смартфонами, вони будуть менш схильні використовувати їх для особистих цілей під час уроку. Крім того, це дисциплінує їх і з'являється додаткова відповідальність перед вчителем з бажанням виконати роботу правильно.
Такі уроки діти люблять відвідувати і чекають наступної зустрічі зі своїм учителем. Давайте зустрічати своїх учнів там, де вони люблять бувати все разом. Давайте використовувати всілякі інструменти SMART для спільної роботи і пошуку інформації задовольняючи свої потреби в нових технологіях.
Джерело: http://www.smartboard.com.ua/articles/205/
Сьогодні сучасні діти ростуть в технологічно насиченому середовищі, де дуже висока швидкість обміну інформацією, де комп'ютер лише інструмент, де без персональних пристроїв (планшетів, смартфонів...) вже не цікаво проводити час. Ці технології все сильніше і сильніше прив'язують нас до себе, показуючи нові можливості і відкриваючи неймовірні перспективи для майбутнього.
Але, що робити з крейдяною дошкою? Вона до цих пір є базовим інструментом переважної більшості шкільних класів.
Чому школи не поспішають розлучатися з ними?
Пояснення цьому є - шкільна дошка настільки вдалий винахід для групової роботи, що замінити її на комп'ютер неможна, а модернізувати - потрібно.
Сьогодні класна дошка стала розумною, придбала інтерактивні властивості і може залучити до уроку навіть самого неуважного учня.
Всі стали називати таку дошку - SMART Board.
Все більше і більше шкіл по всьому світу впроваджують в навчальний процес інтерактивні технології SMART, щоб зробити навчання сучасним, цікавим і динамічним. Ось статистика: в США - більше 55%, Європі - понад 75%, Україні - менше 3% шкільних класів оснащені інтерактивними дошками SMART Board.
Інтерактивні технології SMART в навчальному процесі захоплюють дитину, так як збігаються з його розумінням отримання знань. Вони цікаві, практичні і схожі на реальний процес передачі та обміну інформацією, яким вони люблять користуватися поза школою. Пасивне навчання в класі з крейдяною дошкою, спирається на прослуховування лекцій, механічне запам'ятовування і відтворення інформації, малюнків або рівнянь. Діти постійно знаходяться перед вибором не на користь навчання або їм доводиться відмовлятися від важливих для себе речей.
В інтерактивному навчанні учня захоплює спільна робота і сучасні технології - класна робота на інтерактивній дошці SMART, можливість використовувати WiFi (Інтернет) і свої персональні пристрої (смартфони, планшети...), обмінюватися інформацією. Вся ця робота загострює навички критичного мислення і вчить дітей тому, як співпрацювати і успішно працювати в групах, як правильно досліджувати відкриті питання і як логічно приймати рішення.
Персональні мобільні пристрої перестають бути іграшкою на уроці SMART, а поступово стають одним з важливих інструментів спільної інтерактивної роботи. Тепер кожен учень може побачити свій смартфон в новому функціоналі, підключивши його до віртуальної класної SMART кімнати. Цей функціонал дозволяє учневі бути в процесі навчання не залежно від місця і часу, а викладачеві, який вірить в користь нових технологій, бути першим у їх застосуванні та бачити приголомшливі результати залученості дітей в навчальний процес.
Викладач допомагає учням усвідомити, що їх смартфони - це не тільки телефони та іграшки, а й потужні комп'ютери в їх кишенях, які можна і потрібно використовувати для своєї освіти.
Ось кілька простих прикладів, як можна використовувати смартфони під час уроків:
1) Ставити запитання вчителю. Діти, часто не задають питання своєму вчителю, так як соромляться або бояться виглядати нерозумно перед усім класом. Дайте їм можливість зробити це в електронному вигляді;
2) Записувати на диктофон смартфона свої спостереження або робити нотатки в електронний блокнот - перебуваючи на вулиці, в лабораторії, під час екскурсій... Це захопливо, і вчитель позбавить себе від вирішення проблем через відсутність паперу або забутих ручок;
3) Робити фотографії записів вчителя. Це лише ще один інструмент конспектування і доступу до інформації, який учні із задоволенням будуть використовувати на своїх уроках.
4) Створюйте тимчасові спільноти в Google+ для обговорення тем уроку. Таке використання сматфонів на рівні старшокласників. Тепер вчитель впевнений, що тема буде засвоєна всіма.
5) Відповідайте на тестові питання. Це спільна робота через додатки для смартфонів. Завантажте програму SMART Response на свій смартфон і використовуйте його як інтерактивний пульт для відповідей на електронні запитання вчителя. Після опитування, вчитель може вивести результати у вигляді графіків на інтерактивну дошку або екран.
Через залучення дітей в навчальний процес зі своїми смартфонами, вони будуть менш схильні використовувати їх для особистих цілей під час уроку. Крім того, це дисциплінує їх і з'являється додаткова відповідальність перед вчителем з бажанням виконати роботу правильно.
Такі уроки діти люблять відвідувати і чекають наступної зустрічі зі своїм учителем. Давайте зустрічати своїх учнів там, де вони люблять бувати все разом. Давайте використовувати всілякі інструменти SMART для спільної роботи і пошуку інформації задовольняючи свої потреби в нових технологіях.
Джерело: http://www.smartboard.com.ua/articles/205/
Немає коментарів:
Дописати коментар