Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме широкі можливості для навчання. Проекти залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.
Докладний та деталізований План вивчення теми допоможе організувати навчання учнів після завершення тренінгу. У такому плані значна роль відводиться плану та інструментам оцінювання самостійної діяльності учнів. У ньому описується здійснення диференціації навчання учнів з різними навчальними потребами.
До початку роботи над виконанням завдання важливо ознайомитися з критеріями та вимогами до даного виду роботи, оскільки це може допомогти виконувати її якісно і згідно вимог.
Темою модуля 2 є навчання за допомогою методу навчальних проектів. Під час вивчення теми ми виконали наступні завдання:
- Обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття; - Систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; - Розглянули приклади Портфоліо студентів старших курсів; - Переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; - Розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо; - Створили закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів; - Створили публікацію для ознайомлення з навчальними проектами; - Провели рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2; - Розпочали планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
- Обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття; - Систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; - Розглянули приклади Портфоліо студентів старших курсів; - Переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; - Розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо; - Створили закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів; - Створили публікацію для ознайомлення з навчальними проектами; - Провели рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2; - Розпочали планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Немає коментарів:
Дописати коментар