Модуль 5: Рефлексія
У цьому модулі після того, як ми поділилися з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ми і надалі продовжили планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля ми шукали і зберігали Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ми обговорювали, як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Ми також розглянули шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ми спланували, як використовувати Інтернет при вивченні теми.Як правило, вчителі використовують Інтернет здебільшого як про засіб для пошуку даних. Знаходження, аналіз, тлумачення та використання відповідних відомостей та даних – навичка, дуже важлива для успіху в школі та в дорослому житті. Однак ефективне використання Інтернету полягає не лише в здійсненні пошуку потрібної інформації. Нові сучасні технології пропонують середовище, в якому люди спілкуються та співпрацюють один з одним і наповнюють веб-простір новим змістом.
Оскільки учні використовують Інтернет-ресурси для проведення досліджень, важливо навчити їх знаходити потрібні дані та ділитися знайденими ресурсами з іншими учнями, використовуючи сервіс для спільного збереження закладок для груп за темами.
Оскільки відомості та дані, які розміщуються в Інтернеті, ніким не контролюються, ми маємо навчити учнів аналізувати ці ресурси щодо точності, достовірності та відповідності обраній темі.
Немає коментарів:
Дописати коментар