Модуль 9

Модуль 9: Рефлексія
       У цьому модулі ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Ми проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Ми створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та  інструменти для підсумкового оцінювання, а також навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внаслідок цього внесли зміни в План вивчення теми. Критично оцінили, чого ми навчилися та почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
       В рамках цього модуля, працюючи в парах або малих групах, ми розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримала від колег, можуть допомогти мені вдосконалити приклад та мою стратегію оцінювання.
       Учителі хочуть, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм і при цьому було реалізовано їх особистий потенціал. Застосування створеного нами інструменту оцінювання надасть учням та вам важливі відомості про навчання учнів. Вони відрізняються один від одного власними інтересами і навчаються по-різному, тобто мають різні навчальні стилі. Під час тренінгу ми навчилися визначати, як відрізняються навчальні стилі учнів, та розглянули шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
 
   Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
       Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
* за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
* за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
* за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
* за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності
кожного в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації