Модуль 4

Модуль 4: Рефлексія
       У цьому модулі ми обговорювали приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами, створені Основні запитання, різні стратегії та засоби оцінювання. Кожен створив перший варіант плану оцінювання та засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів. Ми удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів та створили презентацію основних ідей навчальної теми. Разом з тренером переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни. У формі бесіди осмислили те, чому ми навчилися в цьому модулі.
       Важливою метою шкільного оцінювання на сьогодні є поліпшення навчання та інформування про хід навчання учнів. Оцінювання не є одноразовою подією, а скоріше безперервним процесом упродовж виконаннями учнями проекту. Оцінювання початкових знань та навичок (оцінювання навчальних потреб учнів) та оцінювання впродовж всього виконання проектів лежить в основі оцінювання проектного навчання та забезпечують для учнів можливість продемонструвати свої знання багатьма способами. Таке оцінювання стає інструментом для вдосконалення та зростання, радше ніж тестування інтелектуальних здібностей та знань щодо засвоєних фактів. Завдяки оцінюванню, яке стає складовою викладання навчальної теми, вчителі більше дізнаються про потреби своїх учнів і можуть коригувати процес викладання з метою покращення досягнень учнів.  
       Оцінювання при навчанні за допомогою методу проектів повинно бути сплановано так, щоб:
Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання
- Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
- Надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми
- Залучати учнів до процесу оцінювання   
       З метою залучення учнів до процесу оцінювання вчителі повинні забезпечити  учнів наступним:
- Чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів
- Моделями та інструкціями для високоякісної роботи
- Можливостями для здійснення моніторингу (відслідковування ходу) власного просування учнів у навчанні
- Засобами надання конструктивного зворотного зв’язку іншим учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів для того, щоб покращити свою виконану роботу і діяльність
- Надати достатньо часу для представлення результатів та поліпшення процесів і продуктів
- Підтримкою для формування учнями власних нових завдань для їх майбутнього навчання  
                

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації