Модуль 6: Рефлексія
В цьому модулі ми обговорювали проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті, планували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; переглядали План вивчення теми та вносили до нього зміни; осмислювали те, чого навчилися в цьому модулі.
Комунікаційні сервіси Інтернету під час вивчення теми суттєво розширюватимуть спільноту, у якій спілкуються та навчаються учні. Це відбувається за умови ефективного використання електронної пошти, чатів, сервісів надсилання миттєвих повідомлень, онлайнових опитувань та технологій передавання голосових повідомлень через Інтернет.
Вчителю варто з учнями обговорювати питання теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо власної роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями та учнями, з експертами та людьми з різних країн світу.
Учні можуть використовувати комунікаційні сервіси Інтернету для:
- спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою;
- отримання вражень та відгуків інших людей щодо створеного ними продукту;
- спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;
- участі в інтерактивних обговореннях;
- додаткової практики з використання писемного мовлення;
- додаткової практики з використання усного мовлення;
- спільного використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;
- збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн-опитування.
В рамках цього модуля ми створили і протестували мережеві опитувальники, які дозволяють нам оцінити рівень знань учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар