Модуль 11

Модуль 11: Рефлексія
       У цьому Модулі я та мої колеги ділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення
всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
       Демонстрація результатів проектів, що були виконані з застосуванням комп’ютерів, часто вимагає інших методів її проведення, ніж демонстрація проектів, створених за допомогою традиційних засобів.

     Мета демонстрації Портфоліо – поділитися готовим Портфоліо зі своїми колегами та побачити, що створили вони. Відгуки та коментарі на окремі складові Портфоліо мають бути щирими і конкретними. Ми надаємо та отримуємо зворотній зв’язок щодо основних складових Портфоліо та елементів, які можна покращити.
       Така демонстрація – це перша можливість отримати та надати коментарі на всі складові Портфоліо. Реальна усна презентація з часом, відведеним наприкінці доповіді на запитання та відповіді, більшою мірою показала нам, як це може відбуватися у нашому класі. Ми переглянули всі Портфоліо учасників нашої групи.
       Вдала ідея – почати демонстрацію документом або презентацією, яка допомогла нам представити головну ідею нашої розробки навчальної теми. Перед тим, як ділитися з іншими своїм прикладом учнівського проекту, спочатку розказали про його підсумкове оцінювання, а потім презентували свій приклад. Це допомогло нашій аудиторії краще зрозуміти навчальні цілі, які ми ставимо перед своїми учнями. Варто обов’язково залишати час у кінці презентації для запитань та коментарів.

Посилання:
Вікі-сторінка з описом портфоліо навчального проекту

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації