Модуль 8: Рефлексія
У цьому модулі ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Ми спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Переглянули свій приклад учнівської роботи, внесли до нього потрібні зміни.
Головні ідеї цього модуля полягають в тому, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
* самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
* переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
* обмежити кількість критеріїв до необхідних;
* залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
* написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
* уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
* продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
У цьому модулі ми дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
Ми спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Переглянули свій приклад учнівської роботи, внесли до нього потрібні зміни.
Головні ідеї цього модуля полягають в тому, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
* самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
* переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
* обмежити кількість критеріїв до необхідних;
* залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
* написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
* уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
* продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
Немає коментарів:
Дописати коментар